A number of solutions to promote consumption of products at the central market of Tran Vu co., LTD Da Nang branch = Một số giải pháp đẩy mạnh tiêu thụ sản phẩm tại thị trường miền Trung của Công ty TNHH Thương mại & Kỹ thuật Trần Vũ - Chi nhánh Đà Nẵ
Số trang:
140 p.
Chuyên ngành:
Quản trị tổng hợp - PSU
Mã phân loại:
658
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2013
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
Product management
Tóm tắt:
Chapter 1: Theoretical basis for consumption of products; Chapter 2: Current situation of business operations and promote consumption of products at the central markets of TRV Co., Ltd _Da Nang branch over 3 years (2010 – 2012); Chapter 3: A number of solutions to promote consumption of products at the central markets of TRV Co., Ltd _Da Nang branch.
Luận văn liên quan
- Analyzing the current status and proposing solutions to improve economical delivery service - a case study of : Nhat Tin development trading investment joint stock company
- Phân tích các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng đối với dịch vụ chuyển phát nhanh - Nghiên cứu trường hợp: Công ty Cổ phần Đầu tư Thương mại Phát triển Nhất Tín - Chi nhánh Đà Nẵng
- Analyzing of factors influencing customer satisfaction with the express delivery service - A case study: Nhat Tin Development Trading Investment Joint Stock Company - Da Nang Branch
- Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến mức độ thỏa mãn trong công việc của nhân viên trong Công ty TNHH Khởi Phát
- A study on the factors affecting the level of job satisfaction of employees in Khoi Phat Company Limited