CSDL Luận văn _ Luận án
Chủ đề: Product management
A number of solutions to promote consumption of products at the central market of Tran Vu co., LTD Da Nang branch = Một số giải pháp đẩy mạnh tiêu thụ sản phẩm tại thị trường miền Trung của Công ty TNHH Thương mại & Kỹ thuật Trần Vũ - Chi nhánh Đà Nẵ
- Tác giả: Vo Thi Trang Thu |
- Giảng viên hướng dẫn: Tran Thi Nhu Lam, Ho Thi Ngoc Phuonng |
- Chuyên ngành: Quản trị tổng hợp - PSU
Chapter 1: Theoretical basis for consumption of products; Chapter 2: Current situation of business operations and promote consumption of products at the central markets of TRV Co., Ltd _Da Nang branch over 3 years (2010 – 2012); Chapter 3: A number of solutions to promote consumption of products at the central markets of TRV Co., Ltd _Da Nang branch.
Completing the product policy of Vinatex Da Nang joint stock company
- Tác giả: Pham Thi Hong Duyen |
- Giảng viên hướng dẫn: Huynh Linh Lan |
- Chuyên ngành: Quản trị tổng hợp - PSU
Chapter 1: Introduction; Chapter 2: Basic theories of the product of Vinatex Danang joint stock company; Chapter 3: Research methodologies; Chapter 4: Research finding and dicussion; Chapter 5: Solution for finishing product policy of Vinatex Da Nang joint stock company.