An investigation into the real situation and some suggestions for attracting domestic tourists to Vietnam Travelmart
Số trang:
48 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Du lịch
Mã phân loại:
420.91
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2019
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
English--Tourism
Tóm tắt:
This case study is based on theory and actual data. In order to get results, author have collected all major information about travel, tourism industry, etc. from primary and secondary sources, such as textbooks, the Internet, as well as data from the Domestic Tourism Business. Based on this information, author will present some of the characteristics of the company's staff, services, organizational structure, and tourism resources, and then make some suggestions for attracting domestic guests.
Luận văn liên quan
- Phát triển nguồn nhân lực tại Cục Dự trữ Nhà nước khu vực Bình Trị Thiên
- Tạo động lực làm việc cho người lao động tại Công ty Sabeco Bắc Trung Bộ chi nhánh Quảng Bình
- Phát triển sản phẩm du lịch thành phố Hội An, tỉnh Quảng Nam
- Đánh giá thành tích nhân viên tại Khách sạn Mandila Beach Đà Nẵng
- Hoàn thiện công tác quản lý dự án đầu tư xây dựng tại Ban quản lý dự án đầu tư xây dựng – Phát triển quỹ đất huyện Đông Giang, tỉnh Quảng Nam