A case study of the strengths and weaknesses of the receptionist's performance at Fusion Maia Beach Resort and some suggestions
Số trang:
55 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Du lịch
Mã phân loại:
420
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Dai hoc Duy Tan
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2017
Ngôn ngữ: English
Chủ đề:
English--Tourism
Tóm tắt:
Show many basic definitions of tourism, hotel busines and especially the reception sector. An overview of Fusion Maia will be presented, introduce the basic background of foundation and development, organizational structure, duties of each department, status of arrival guests and status of Fusion Maia reception department. The hotel business of Fusion Maia will be analyzed and evaluated.
Luận văn liên quan
- Quản trị rủi ro tín dụng khách hàng cá nhân tại Ngân hàng TMCP Sài Gòn Thương Tín, Chi nhánh Quảng Bình
- Nâng cao chất lượng nguồn nhân lực tại Tỉnh Đoàn Quảng Bình
- Phát triển dịch vụ Ngân hàng bán lẻ tại Ngân hàng thương mại cổ phần Công thương Việt Nam - Chi nhánh Quảng Bình
- Hoàn thiện công tác chăm sóc khách hàng tại Chi nhánh Viettel Quảng Bình
- Analysis of the factors affecting customers’ stock investment decision at Yuanta Securities Viet Nam – Da Nang branch





