CSDL SÁCH

Khoa Quản Trị Kinh Doanh

Duyệt theo:
.jpg

Bách khoa toàn thư về kinh tế học và khoa học quản lý

Tác giả: A. Silem

Bách khoa toàn thư về kinh tế gồm khoảng 100 chủ đề và hơn 2000 khái niệm được giải thích cặn kẽ với mong muốn mang lại cho bạn những kiến thức cơ bản về kinh tế và quản lý, các phân tích về những vấn đề thời sự quan trọng thường gặp một cách chuẩn xác và dễ hiểu nhất.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Customer service on the internet : building relationships, increasing loyalty, and staying competitive

Tác giả: Jim Sterne

The web was made for customer service, customer service in a modern world, publishing on the web, managing E-Mail: when customer come calling, encouraging customer conversations, measuring your success, knowing your customers as individuals-again, extranets-access to live information.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Increasing hits and selling more on your web site

Tác giả: Greg Helmstetter

Part 1: Developing your web strategy; Part 2: Site promotion: generating hits; Part 3: Designing your site to make money.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 2
  • Đang rỗi: 2
.jpg

International trade: A management guide

Tác giả: Harold J. Heck

International trade and the national economy, company and product considerations, distribution channels, organization for exporting, technical and procedural aspects: financial, operational; Identifying foreign market opportunities, foreign market development.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Marketing management : 11th ed.

Tác giả: Philip Kotler

Understanding marketing management, analyzing marketing opportunities, developing market strategies, shaping the market offering, managing and delivering marketing programs.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 3
  • Đang rỗi: 3