CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Hooked : how to build habit-forming products
  • Tác giả: Nir Eyal, Ryan Hoover
  • Nhà xuất bản: New York - Portfolio
  • Năm xuất bản: 2019
  • Số trang:246 p.
  • Kích thước:24 cm.
  • Số đăng ký cá biệt:56720
  • ISBN:978-1591847786
  • Mã Dewey:658.575
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:5/5
  • Từ khóa:Consommateurs comportement, produktentwicklung, development
  • Chủ đề: Consommateurs comportement
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: Hooked is based on Eyal’s years of research, consulting, and practical experience. He wrote the book he wished had been available to him as a start-up founder—not abstract theory, but a how-to guide for building better products. Hooked is written for product managers, designers, marketers, start-up founders, and anyone who seeks to understand how products influence our behavior.
  • Sách điện tử:https://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/337427
Sách cùng chuyên ngành