- Introduction to game design, prototyping, and development : from concept to playable game-with Unity® and C♯
- Tác giả: Jeremy Gibson Bond
- Phiên bản:3rd ed.
- Nhà xuất bản: Addison-Wesley - Boston
- Năm xuất bản: 2023
- Số trang:1249 p.
- Kích thước:25 cm.
- Số đăng ký cá biệt:53036
- ISBN:9781801817721
- Mã Dewey:794.81526
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/3
- Từ khóa:Computer games, programming, unity (Electronic resource)
- Chủ đề: Application software--Development & Computer games--Programming & Unity (Electronic resource)
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: Part I. Game design and paper prototyping. Part II. Programming C# in Unity. Part III. Game prototype tutorials. Part IV. Next steps.
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- Godot from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first FPS in C# with Unity
- Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first FPS in C# with Unity
- Unity from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game