- SFML game development : learn how to use SFML 2.0 to develop your own feature-packed game
- Tác giả: Jan Haller, Henrik Vogelius Hansson, Artur Moreira
- Nhà xuất bản: Packt Publishing - Birmingham
- Năm xuất bản: 2013
- Số trang:276 p.
- Kích thước:25 cm.
- Số đăng ký cá biệt:53108
- ISBN:9781849696845
- Mã Dewey:794.81526
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:0/1
- Từ khóa:Computer games, programming
- Chủ đề: Computer games--Programming
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: SFML Game Development is a fast-paced, step-by-step guide, providing you with all the knowledge and tools you need to create your first game using SFML 2.0.SFML Game Development addresses ambitious C++ programmers who want to develop their own game. If you have plenty of ideas for an awesome and unique game, but don't know how to start implementing them, then this book is for you. The book assumes no knowledge about SFML or game development, but a solid understanding of C++ is required.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/45496
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- Godot from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first FPS in C# with Unity
- Unity from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first FPS in C# with Unity
- Unity from zero to proficiency (advanced) : create multiplayer games and procedural levels, and boost game performances