- Game development patterns and best practices : better games, less hassle
- Tác giả: John P. Doran, Matt Casanova
- Nhà xuất bản: Packt Publishing - Birmingham
- Năm xuất bản: 2017
- Số trang:375 p.
- Kích thước:25 cm.
- Số đăng ký cá biệt:53012
- ISBN:9781787127838
- Mã Dewey:794.81526
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/4
- Từ khóa:Computer games, programming
- Chủ đề: Computer games--Programming
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: Table of contents: Introduction to Design Patterns. One Instance to Rule Them All - Singletons. Creating Flexibility with the Component Object Model. Artificial Intelligence Using the State Pattern. Decoupling Code via the Factory Method Pattern. Creating Objects with the Prototype Pattern. Improving Performance with Object Pools. Controlling the UI via the Command Pattern. Decoupling Gameplay via the Observer Pattern. Sharing Objects with the Flyweight Pattern. Understanding Graphics and Animation. Best Practices.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/307734
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- Godot from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first FPS in C# with Unity
- Unity from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first FPS in C# with Unity
- Unity from zero to proficiency (advanced) : create multiplayer games and procedural levels, and boost game performances