
- What's your digital business model? : six questions to help you build the next-generation enterprise
- Tác giả: Peter Weill, Stephanie Woerner
- Nhà xuất bản: Harvard Business Review Press - Boston
- Năm xuất bản: 2018
- Số trang:239 p.
- Kích thước:24 cm
- Số đăng ký cá biệt:47677
- ISBN:9781633692701
- Mã Dewey:658.05
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:3/3
- Từ khóa:Strategic planning, technological innovations
- Chủ đề: Strategic planning & Thương mại Điện tử & Technological innovations--Management
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: In this concise, practical book, MIT digital research leaders Peter Weill and Stephanie Woerner provide a powerful yet straightforward framework that has been field-tested globally with dozens of senior management teams. Based on years of study at the MIT Center for Information Systems Research (CISR), the authors find that digitization is moving companies' business models on two dimensions: from value chains to digital ecosystems, and from a fuzzy understanding of the needs of end customers to a sharper one.
Sách cùng chuyên ngành
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
- Cẩm nang về Hiệp định Thương mại tự do giữa Việt Nam và Liên minh châu Âu (EVFTA) - Những điều doanh nghiệp cần biết
Sách cùng chủ đề
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
- The business and information technologies (BIT) project : a global study of business practice
- Instructor's manual to accompany Hospitality strategic management : concepts and cases : 2nd ed.
- Hospitality strategic management : concepts and cases : 2nd ed.
- Big data analytics : from strategic planning to enterprise integration with tools, techniques, NoSQL, and graph