
- The graphic design business book
- Tác giả: Tad Crawford
- Nhà xuất bản: Allworth press - New York
- Năm xuất bản: 2005
- Số trang:245 p.
- Kích thước:24 cm
- Số đăng ký cá biệt:22585
- ISBN:978-158115430-6
- Mã Dewey:741.6 068
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Graphic design
- Chủ đề: Thiết kế Đồ họa & Graphic design & Graphic arts--Marketing
- Chuyên ngành: Khoa Mỹ thuật Ứng dụng
- Tóm tắt: Part 1: Building and protecting your business, part 2: marketing your graphic design, part 3: proposals, pricing, and contracts, part 4: graphic design and the law.
- Sách điện tử:https://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/299896
Sách cùng chuyên ngành
- Kevin kubotas lighting notebook : 101 lighting styles and setups for digital photographers
- A matter of style : intimate portraits of 10 women who changed fashion
- Patternmaking for womenswear : volume 2 : Constructing base patterns - bodices, sleeves and collars
- Color and light : a guide for the realist painter
- Imaginative realism : how to paint what doesn't exist
Sách cùng chủ đề
- Logos that last : how to create iconic visual branding
- Folding techniques for designers : from sheet to form : 2md ed.
- Foundations of game engine development : volume 1: mathematics
- Foundations of game engine development : volume 2: rendering
- Realistic asset creation with adobe substance 3D : create materials, textures, filters, and 3D models using substance 3D painter, designer, and stager