 
                                - Hotel pricing in a social world : driving value in the digital economy
- Tác giả: Kelly A. McGuire, Jeannette Ho
- Nhà xuất bản: Wiley - New Jersey
- Năm xuất bản: 2016
- Số trang:329 p.
- Kích thước:24 cm
- Số đăng ký cá biệt:44803
- ISBN:9781119129967
- Mã Dewey:910.46
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
- Từ khóa:Revenue management, Electronic commerce, Hotel, Online social networks
- Chủ đề: Online social networks & Reverse engineering & Hotels--Rates
- Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
- Tóm tắt: Part 1: New analytics for a environment. Part 2: The expanding role of revenue management. Part 3: The future of revenue management.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/151961
                            Sách cùng chuyên ngành
                            
                        
                        
            
                            Sách cùng chủ đề
                            
            
                    - Content
- Practical reverse engineering : X86, x64, ARM, Windows Kernel, Reversing Tools, and Obfuscation
- Content marketing for dummies
- Practical reverse engineering : x86, x64, ARM, Windows Kernel, reversing tools, and obfuscation
- Developer's guide to social programming : building social context using facebook, google friend connect, and the twitter API

 
                        
                    





 
            