- Data structures using C++
- Tác giả: D. S. Malik
- Nhà xuất bản: Course Technology - Australia
- Năm xuất bản: 2003
- Số trang:956 p.
- Kích thước:27 cm
- Số đăng ký cá biệt:43209
- ISBN:0619159073
- Mã Dewey:005.133
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:C++, data structures
- Chủ đề: Data structures & C++ (Computer program language)
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: This highly-anticipated CS2 text from Dr. D.S. Malik is ideal for a one-semester course focused on data structures. Clearly written with the student in mind, this text focuses on Data Structures and includes advanced topics in C++ such as Linked Lists and the Standard Template Library (STL). This student-friendly text features abundant Programming Examples and extensive use of visual diagrams to reinforce difficult topics. Students will find Dr. Malik's use of complete programming code and clear display of syntax, explanation, and example easy to read and conducive to learning.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/320670
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- Unreal engine C++ the ultimate developer's handbook : learn C++ and unreal engine by creating a complete action game
- Learn enough C++ for Unreal Engine : starting with plenty of Unity3d C#
- Coding for kids in C++ : learn to code with amazing activities, games and puzzles in C++
- Cross-platform game engine development : learn how to build a cross-Platform, game engine using C++ and SDL2
- Multiplayer game development with Unreal Engine 5 : create compelling multiplayer games with C++, blueprints, and Unreal Engine's networking features