- E-Business : strategic thinking and practice
- Tác giả: Brahm Canzer
- Nhà xuất bản: South-Western College - Boston
- Năm xuất bản: 2006
- Số trang:347 p.
- Kích thước:25 cm
- Số đăng ký cá biệt:36822
- ISBN:0618519882
- Mã Dewey:658.84
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:E-business, strategic
- Chủ đề: E-business revolution & Thương mại Điện tử
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: This comprehensive introduction to e-business centers on four key areas of strategic planning--technology, management, marketing, and finance. Canzer focuses on what students need to know about developing, managing, and maintaining a successful e-business, rather than the technical logistics of setting up a site, making the text ideal for e-business courses or principles of marketing and management courses. Case studies and examples illustrate how theory is successfully translated into real-life business scenarios, spotlighting companies including eBay, Google, and Amazon.
Sách cùng chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
- The business and information technologies (BIT) project : a global study of business practice
- Digital marketing strategy : an integrated approach to online marketing
- Phishing Dark Waters
- Big data @ work : dispelling the myths, uncovering the opportunities