001
000006619
003
LDTU
020
$a0618519882
041
$aeng
082
$a658.84
100
$aCanzer, Brahm $etác giả
245
$aE-Business $bStrategic thinking and practice $cBrahm Canzer
260
$aBoston $bSouth-Western College $c2006
300
$a347 p. $c25 cm
500
$aGift of VnbookDrive
520
$aThis comprehensive introduction to e-business centers on four key areas of strategic planning--technology, management, marketing, and finance. Canzer focuses on what students need to know about developing, managing, and maintaining a successful e-business, rather than the technical logistics of setting up a site, making the text ideal for e-business courses or principles of marketing and management courses. Case studies and examples illustrate how theory is successfully translated into real-life business scenarios, spotlighting companies including eBay, Google, and Amazon.
650
$aE-business revolution
653
$aE-business
852
$a209 Phan Thanh $bNgoại văn
911
Trần Thị Hậu
927
Tặng
928
36822
Sách Chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
- The business and information technologies (BIT) project : a global study of business practice
- Digital marketing strategy : an integrated approach to online marketing
- Phishing Dark Waters
- Big data @ work : dispelling the myths, uncovering the opportunities