CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Game programming algorithms and techniques: A platform-agnostic approach
  • Tác giả: Sanjay Madhav
  • Nhà xuất bản: Addison-Wesley Professional - Boston
  • Năm xuất bản: 2014
  • Số trang:329 p.
  • Kích thước:22 cm
  • Số đăng ký cá biệt:34292
  • ISBN:9780321940155
  • Mã Dewey:794.81526
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Game programming, Algorithms
  • Chủ đề: Game Programming
  • Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
  • Tóm tắt: It includes Game time management, speed control, and ensuring consistency on diverse hardware; essential 2D graphics techniques for modern mobile gaming; vectors, matrices, and linear algebra for 3D games; 3D graphics including coordinate spaces, lighting and shading, z-buffering, and quaternions; handling today’s wide array of digital and analog inputs;...
  • Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/78967
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề