
- Game programming algorithms and techniques: A platform-agnostic approach
- Tác giả: Sanjay Madhav
- Nhà xuất bản: Addison-Wesley Professional - Boston
- Năm xuất bản: 2014
- Số trang:329 p.
- Kích thước:22 cm
- Số đăng ký cá biệt:34292
- ISBN:9780321940155
- Mã Dewey:794.81526
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Game programming, Algorithms
- Chủ đề: Game Programming
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: It includes Game time management, speed control, and ensuring consistency on diverse hardware; essential 2D graphics techniques for modern mobile gaming; vectors, matrices, and linear algebra for 3D games; 3D graphics including coordinate spaces, lighting and shading, z-buffering, and quaternions; handling today’s wide array of digital and analog inputs;...
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/78967
Sách cùng chuyên ngành