CSDL sách

Trở về
.jpg
  • New Food Product Development
  • Tác giả: Fuller, Gordon W
  • Nhà xuất bản: CRC Press - Taylor
  • Năm xuất bản: 2011
  • Số trang:487 p.
  • Kích thước:23 cm
  • Số đăng ký cá biệt:34284
  • ISBN:9781439818640
  • Mã Dewey:647.95 068
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Food
  • Chủ đề: Product management & Quản trị Nhà hàng & Dịch vụ ăn uống
  • Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
  • Tóm tắt: This book provides an objective overview of the hectic, often chaotic, and frequently unpredictable new food product development process. The stages of development are described from the vantage points of the technologist, marketer, and senior management by an author who has worn all three hats. The book covers the various stages of product development, including generating and sifting ideas against the company's objectives, the consumers' perceived needs and expectations, the competitiveness of the marketplace, the technologist's ability to create and manufacture a safe product within budget, and test marketing.
  • Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/154341
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề