CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Electronic commerce : from vision to fulfillment : 2nd ed.
  • Tác giả: Elias M. Awad
  • Nhà xuất bản: Prentice Hall - New Jersey
  • Năm xuất bản: 2004
  • Số trang:512 p.
  • Kích thước:24 cm
  • Số đăng ký cá biệt:30592
  • ISBN:9780131402652
  • Mã Dewey:658.84
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:10/10
  • Từ khóa:Electronic commerce
  • Chủ đề: Electric commerce & Thương mại Điện tử
  • Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
  • Tóm tắt: This paperback provides the latest information in e-commerce and teaches readers how to build a successful e-business. It brings learners through the entire process of e-commerce—from strategic planning to actual fulfillment-using an easy-to-understand writing style to explain the technology of the Internet. A five-part organization covers foundations of electronic commerce, designing interactive web presence, e-strategies and tactics, security threats and payment systems, and managerial and customer-related issues. For business minded individuals considering an e-commerce start-up.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề