- Electronic commerce : from vision to fulfillment : 2nd ed.
- Tác giả: Elias M. Awad
- Nhà xuất bản: Prentice Hall - New Jersey
- Năm xuất bản: 2004
- Số trang:512 p.
- Kích thước:24 cm
- Số đăng ký cá biệt:30592
- ISBN:9780131402652
- Mã Dewey:658.84
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:10/10
- Từ khóa:Electronic commerce
- Chủ đề: Electric commerce & Thương mại Điện tử
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: This paperback provides the latest information in e-commerce and teaches readers how to build a successful e-business. It brings learners through the entire process of e-commerce—from strategic planning to actual fulfillment-using an easy-to-understand writing style to explain the technology of the Internet. A five-part organization covers foundations of electronic commerce, designing interactive web presence, e-strategies and tactics, security threats and payment systems, and managerial and customer-related issues. For business minded individuals considering an e-commerce start-up.
Sách cùng chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
- The business and information technologies (BIT) project : a global study of business practice
- Digital marketing strategy : an integrated approach to online marketing
- Phishing Dark Waters
- Big data @ work : dispelling the myths, uncovering the opportunities