001
000005183
003
LDTU
020
$a9780131402652
041
$aeng
082
$a658.84
100
$aAwad, Elias M.
245
$aElectronic Commerce $bFrom Vision to Fulfillment $cElias M. Awad
250
$a 2nd ed.
260
$aNew Jersey $bPrentice Hall $c2004
300
$a512 p. $c24 cm
504
$a Index: p.541 - 552
520
$aThis paperback provides the latest information in e-commerce and teaches readers how to build a successful e-business. It brings learners through the entire process of e-commerce—from strategic planning to actual fulfillment-using an easy-to-understand writing style to explain the technology of the Internet. A five-part organization covers foundations of electronic commerce, designing interactive web presence, e-strategies and tactics, security threats and payment systems, and managerial and customer-related issues. For business minded individuals considering an e-commerce start-up.
650
$aElectric commerce
653
$aElectronic commerce
852
$a209 Phan Thanh $bTiếng Anh
911
Nguyễn Thị Hảo
927
Tặng
928
30592
Sách Chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
- The business and information technologies (BIT) project : a global study of business practice
- Digital marketing strategy : an integrated approach to online marketing
- Phishing Dark Waters
- Big data @ work : dispelling the myths, uncovering the opportunities