CSDL Luận văn _ Luận án
Khoa Đào Tạo Quốc Tế
Accounting consumption and identify business results in Shipping Company Limited Transport & Commercial Services PHI HIEP = Kế toán tiêu thụ và xác định kết quả kinh doanh tại công ty TNHH vận tải và dịch vụ thương mại Phi Hiệp
- Tác giả: Trương Thị Hà Vi, Lê Thị Yến Vi, Tạ Thị Quỳnh Tiên |
- Giảng viên hướng dẫn: ThS. Hồ Thị Phi Yến |
- Chuyên ngành: Kế toán doanh nghiệp - PSU
Chương 1: Cơ sở lý luận về kế toán tiêu thụ và xác định kết quả kinh doanh tại các doanh nghiệp; Chương 2: Thực trạng về kế toán tiêu thụ và xác định kết quả kinh doanh tại công ty TNHH vận tải và dịch vụ thương mại Phi Hiệp; Chương 3: Một số kiến nghị nhằm hoàn thiện công tác kế toán và xác định kết quả doanh tại công ty TNHH vận tải và dịch vụ thương mại Phi Hiệp.
Accounting for sales and determine of income Hiep Cuong Company = Kế toán tiêu thụ và xác định kết quả kinh doanh tại Công ty DNTN thương mại Hiệp Cường
- Tác giả: Hoang Thi My Nu, Nguyen Viet Tay, Pham Thi Ngoc Thuy |
- Giảng viên hướng dẫn: Vo Thi Thuy Tien |
- Chuyên ngành: Kế toán doanh nghiệp - PSU
Chương 1: Cơ sở lý luận về kế toán tiêu thụ và xác định kết quả kinh doanh tại DNTN Thương Mại Hiệp Cường; Chương 2: Thực trạng công tác kế toán tại DNTN Thương Mại Hiệp Cường; Chương 3: Một số ý kiến nhằm hoàn thiện tổ chức kế toán tiêu thụ và xác định kết quả kinh tại DNTN thương mại Hiệp Cường.
The solutions to complete the policy of comunication encouraging for the debit card in Danang Maritime Bank through years (2010-2012)
- Tác giả: Tran Pham Khiet Trinh |
- Giảng viên hướng dẫn: Mr. Trinh Le Tan |
- Chuyên ngành: Quản trị tổng hợp - PSU
The aim of my thesis is to analyze the bank’s communication activities and to do deep research on the promotion activities that the bank are using. Besides, it is to see the advantages and disadvantages of the promotion activities for bank’s debit card service. In addition, through this topic I suggest some ideas to improve the matters in Da Nang Marine Bank. In order to meet this target, I have done research, observed, explored, compared, statistic and talked with employees in the bank. The expected result is to design a promotion strategy for Da Nang Maritime Bank in order to overcome these limitations and to give a suitable solution. Therefore we can increase the number of customers using debit card of Da Nang Marine Bank.
Accounting for construction cost and product price in Trang Sinh joint stock company
- Tác giả: Thai Thi Thu Suong |
- Giảng viên hướng dẫn: M.A Nguyen Huu Phu |
- Chuyên ngành: Kiến trúc và Xây dựng Việt Mỹ (CSU)
Chapter 1: General concept of posting building cost and construction material price; Chapter 2: Real situation of posting building cost and construction material price in Trang Sinh Joint Stock Company; Chapter 3: Some ideas to perfect accounting activities of posting building cost and construction material price in Trang Sinh Joint Stock Company in coming period.
Design of the salesmen's traninning at Ngoc Tri Trave and Service Limited Liability Company
- Tác giả: Nguyen Hoang Linh |
- Giảng viên hướng dẫn: Huynh Linh Lan |
- Chuyên ngành: Quản trị tổng hợp - PSU
Human resource is a critical component of a company or any organization. In order to promote sustainable growth, training is a very important function for Ngọc Tri Trading and Services Company. As the largest distribution company in the Central Vietnam which specializes in foods and beverages, the sale representatives are important resources to help increase revenue in the future. Thus this research applied employee-training methods to design the training programs for sale represenatatives at Ngoc Tri Company.