CSDL Luận văn _ Luận án

Khoa Đào Tạo Quốc Tế

  • Duyệt theo:
Analysis of consumer lending activities at VPbank – Ham Nghi Transaction Office – Da Nang Period of 2020 – 2022 = Phân tích hoạt động cho vay tiêu dùng tại ngân hàng VPbank – PGD Hàm Nghi – Đà Nẵng giai đoạn 2020 - 2022
  • Tác giả: Nguyễn Nhật Thảo |
  • Giảng viên hướng dẫn: ThS. Phạm Minh Vân Anh |
  • Chuyên ngành: Quản lý Kinh tế Việt Mỹ (PSU)

Chương 1: Cơ sở lý luận về hoạt động cho vay tiêu dùng tại ngân hàng thương mại; Chương 2: Thực trạng hoạt động cho vay tiêu dùng tại ngân hàng VPBank – PGD Hàm Nghi - Đà Nẵng; Chương 3: Một số giải pháp nâng cao hiệu quả hoạt động cho vay tiêu dùng tại ngân hàng VPBank - PGD Hàm Nghi - Đà Nẵng.

Auditing on sales and account receivables cycle in financial statement auditing of fat finance and auditing company limited in Da Nang for customer ABC Co
  • Tác giả: Le Thi Diem My |
  • Giảng viên hướng dẫn: MBA. Nguyễn Thị Kim Hương |
  • Chuyên ngành: Kế toán Kiểm toán (PSUKKT)

Chapter 1. Literature review of sales and account receivables cycle audit in financial statements auditing; Chapter 2. Methodology of sales and account receivables cycle audit in financial statements auditing of fat auditing company limited in Da Nang for abc company; Chapter 3. Complete solution of sales and account receivables cycle audit in financial statements auditing, by fat auditing company limited in Da Nang at abc company.

Research on factors affecting job satisfaction at EIV international joint stock company
  • Tác giả: Le Ho Nhu Ngoc |
  • Giảng viên hướng dẫn: MBA. Doan Thi Thuy Hai |
  • Chuyên ngành: Quản trị tổng hợp - PSU

Chapter 1: Introduction; Chapter 2: Literature review; Chapter 3: Research method; Chapter 4: Analysis of research results; Chapter 5: Conclusions and suggested solutions.

Research on factors affecting customers' decisions to buy a laptop at mega danang informatics Co., Ltd.
  • Tác giả: Vo Nguyen Yen Nhi |
  • Giảng viên hướng dẫn: Le Thi Khanh Ly |
  • Chuyên ngành: Quản trị tổng hợp - PSU

Chapter 1: Introduction; Chapter 2: Research overview; Chapter 3: Research method; Chapter 4: Research result; Chapter 5: Conclusion and solution.

Assessment of customer satisfaction on service quality at military commercial joint stock bank - Le Duan Branch
  • Tác giả: Bui My Duyen |
  • Giảng viên hướng dẫn: MBA. Pham Thi Thuy Mien |
  • Chuyên ngành: Quản trị tổng hợp - PSU

Chapter 1: Introduction; Chapter 2: Theoretical basis of customer satisfaction for service quality; Chapter 3: Research methods; Chapter 4: Analysis of research results; Chapter 5: Conclusions and management implications.