CSDL Luận văn - Luận án

Trở về

An analysis of the suggested translation of chapter 12 from the book "Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications", 9th edition by Terence A. Shimp and J. Craig Andrews, 1997

Tác giả: Hoang Thi Khanh Huyen

Giảng viên hướng dẫn: Luong Kim Thu, MA

Số trang: 71 p.
Mã phân loại: 420
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản: Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản: 2021
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề: English--Translation
Tóm tắt:

Chapter 1: Introduction; Chapter 2: Theoretical background; Chapter 3: Suggested translation; Chapter 4: Analysis and evaluation; Chapter 5: Difficulties and solutions; Chapter 6: Conclusions and suggestions.

Luận văn liên quan