An investigation into the strengths and the weaknesses of reception department and some solutions to improving the quality of reception services in Satya Danang hotel
Số trang:
57 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Du lịch
Mã phân loại:
420.910
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2021
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
English--Tourism
Tóm tắt:
This graduation paper focused on the real situation and solution to improve the service quality of the reception Department at Satya Da Nang Hotel. In my paper, I present some tables of the number of guests as well as Satya Da Nang Hotel’s business to make it clearer. After discussing those problems, I will give some solutions and suggestions to improve the service quality of the reception Department at Satya Da Nang Hotel.
Luận văn liên quan
- Auditing of Inventory in the Financial Statements at KPMG Co., Ltd for ABC Textile and Garment Co., Ltd
- Auditing on the accounts payable in the financial statements audit process for the company performed bymoore AISC auditing and informatics services company limited (AISC) – branch in Da Nang city
- Kế toán thuế GTGT tại Công ty TNHH Reechem
- Kế toán thuế gtgt tại Công ty TNHH tư vấn và thiết kế Thiên An
- Hoàn thiện hoạt động digital marketing đối với sản phẩm cửa nhôm xingfa tại CTCP nội thất Hà Lê Nguyễn