A case study of suggestions to improve behavioral culture of receptionists in Mercure Danang
Số trang:
80 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Du lịch
Mã phân loại:
910
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2013
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
Hotel management
Tóm tắt:
The first part is the introduction about the rationale to choose this topic, the aims and objectives as well as the methodology supporting for the study. The second part includes 3 chapters. The first chapter is the theoretical background which related to the studying aim of this topic, the second chapter is the case description that shows the practical description of the related matters in this topic. The last chapter is the important part which is the collection of the analyses and the assessments that is able to solve the studying purposes of the topic. Finally, the last part is the conclusion and suggestions that support to improve the studying object of this topic.
Luận văn liên quan
- Khảo sát tình hình sử dụng kháng sinh dự phòng trong phẫu thuật tại Khoa ngoại chấn thương - thần kinh - Bệnh viện C Đà Nẵng năm 2023
- Các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của người giao nhận đối với dịch vụ giao nhận hàng container: Nghiên cứu trường hợp tại Công ty cổ phần cảng Đà Nẵng
- Determinants affecting the satisfaction of forwarders with container delivery services: an examination of the Da Nang port joint stock company - a case study
- Các yếu tố ảnh hưởng đến năng lực cạnh tranh của chi nhánh Công ty cổ phần tập đoàn Vinacontrol Đà Nẵng
- Determining influential factors on the competitiveness Vinacontrol group corporation - Da Nang branch a case study