A case study of suggestions to improve behavioral culture of receptionists in Mercure Danang
Số trang:
80 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Du lịch
Mã phân loại:
910
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2013
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
Hotel management
Tóm tắt:
The first part is the introduction about the rationale to choose this topic, the aims and objectives as well as the methodology supporting for the study. The second part includes 3 chapters. The first chapter is the theoretical background which related to the studying aim of this topic, the second chapter is the case description that shows the practical description of the related matters in this topic. The last chapter is the important part which is the collection of the analyses and the assessments that is able to solve the studying purposes of the topic. Finally, the last part is the conclusion and suggestions that support to improve the studying object of this topic.
Luận văn liên quan
- Auditing of Inventory in the Financial Statements at KPMG Co., Ltd for ABC Textile and Garment Co., Ltd
- Auditing on the accounts payable in the financial statements audit process for the company performed bymoore AISC auditing and informatics services company limited (AISC) – branch in Da Nang city
- Kế toán thuế GTGT tại Công ty TNHH Reechem
- Kế toán thuế gtgt tại Công ty TNHH tư vấn và thiết kế Thiên An
- Hoàn thiện hoạt động digital marketing đối với sản phẩm cửa nhôm xingfa tại CTCP nội thất Hà Lê Nguyễn