A case study of suggestions to improve behavioral culture of receptionists in Mercure Danang
Số trang:
80 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Du lịch
Mã phân loại:
910
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2013
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
Hotel management
Tóm tắt:
The first part is the introduction about the rationale to choose this topic, the aims and objectives as well as the methodology supporting for the study. The second part includes 3 chapters. The first chapter is the theoretical background which related to the studying aim of this topic, the second chapter is the case description that shows the practical description of the related matters in this topic. The last chapter is the important part which is the collection of the analyses and the assessments that is able to solve the studying purposes of the topic. Finally, the last part is the conclusion and suggestions that support to improve the studying object of this topic.
Luận văn liên quan
- Nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định mua hàng của khách hàng Thành phố Huế tại Công ty cổ phần Codo Việt Nam
- Hoàn thiện hoạt động marketing online tại Công ty cổ phần Khải Hoàn Net
- Các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định sử dụng tour du lịch bà nà của khách hàng nội địa tại Công ty TNHH thương mại và du lịch locatravel
- Hoàn thiện hoạt động marketing truyền thông xã hội tại Công ty TNHH xây dựng Kasai
- Thực trạng hoạt động marketing mix tại Công ty cổ phần lữ hành quốc tế HBC Besttour Vietnam