An investigation into the real situation and some solutions to improving the quality service of transport and guiding department at Saigontourist company, Danang branch
Số trang:
83 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Du lịch
Mã phân loại:
420
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 209 Phan Thanh
Năm xuất bản:
2019
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
Service--Front office department
Tóm tắt:
Chapter I: Theoretical background; Chapter II: Case description; Chapter 3: Analysis and evaluation.
Luận văn liên quan
- An investigation into the real situation of the reception department at Cavilla- Boutique hotel and some suggestions to improving ít service quality
- A study of the real situation and some solutions to improving the service quality of the receptionists at White Sanh Boutique hotel
- Service of front office department in Hoang Anh Gia Lai Plaza hotel - a case study