A case study of serving process and suggestions to improve the quality of services in Orchard Deli Restaurant of Stay Hotel
Số trang:
60 p.
Chuyên ngành:
Tiếng Anh Du lịch
Mã phân loại:
420.91
Kiểu tài liệu: Khóa luận Tốt nghiệp
Nhà xuất bản:
Duy Tan University
Nơi lưu trữ: 03 Quang Trung
Năm xuất bản:
2019
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Chủ đề:
English--Tourism
Tóm tắt:
This study would pay attention to three important sectors as follows: Firstly, the researcher will focus on finding out information about hotel business and the real situation of Orchard Deli restaurant in Stay hotel recently. To learn about this issue, the researcher has to search and reference some materials on the Internet. Secondly, the researcher will analyze serving process and find out the strong and weak points in serving process.To learn about this, the researcher observes work environment in Stay Hotel during internship time. Finally, the researcher will give some solutions which are suitable for that reality in order to improve the quality of service.
Luận văn liên quan
- Giải pháp Marketing cho Công ty Cổ phần Khải Hoàn Net
- Các nhân tố chế độ đãi ngộ ảnh tới động lực làm việc của nhân viên tại Công ty CP Kim Khí Miền Trung - Cevimetal
- Giải pháp hoàn thiện hoạt động marketing online cho dịch vụ lưu trú tại Công Ty TNHH Du Lịch Khách Sạn Hana
- Auditing salaries and salary deductions in financial statements at Branch of MOORE AISC Auditing and Informatics Services Company Limited in Da Nang for Customer XYZ
- Auditing of fixed assets in financial statement audit at the branch of moore AISC auditing and informatic services company limited in Da Nang for customer XYZ