001
000005162
003
LDTU
020
$a978-0-324-56862-2
041
$aeng
082
$a659.2
100
$aO'Guinn, Thomas C.
245
$aAdvertising and intergrated brand promotion $cThomas C.O'Guinn, Chris T. Allen, Richard J. Semenik
250
$a5th ed.
260
$aUSA $bSouth - Western $c2009
300
$a726 p. $c27 cm
504
$a Index: p.703 - 723
520
$aThis book provides a solid understanding of advertising strategy through a clearly written text, couple with more than 500 of the most contemporary ads and exhibition. A leader in its emphasis on integrated brand promotion, Advertising and intergrated brand promotion combines a compelling presentation of the fundamentals of advertising with invigorating coverage of the hottest topics and latest trends.
650
$aAdvertising
653
$aAdvertising
700
$aAllen, Chris T.
852
$a209 Phan Thanh $bTiếng Anh
911
Nguyễn Thị Hảo
927
Mua
928
23513
Sách Chuyên ngành
- Mô hình kinh doanh nhóm : đổi mới mô hình kinh doanh, thúc đẩy doanh nghiệp vận hành hiệu quả = Business models for teams
- Tạo lập mô hình kinh doanh : phương pháp Một-Trang-Giấy giúp tái sáng tạo sự nghiệp của bạn = Business model you : tái bản lần thứ 5
- Tạo lập mô hình doanh nghiệp bất bại = The invincible company
- Tạo lập mô hình kinh doanh cá nhân : phương pháp Một-Trang-Giấy giúp tái sáng tạo sự nghiệp của bạn = Business model you : tái bản lần thứ 11
- Lãnh đạo giỏi phải biết tạo niềm vui : đổi mới tư duy quản trị trong thời đại 4.0 : tải bản lần thứ 2
Sách cùng chủ đề
- Winning the story wars : why those who tell--and live--the best stories will rule the future
- The attention economy and how media works : simple truths for marketers
- Positioning : the battle for your mind
- How to write an inspired creative brief : 3rd ed.
- Selling the American people : advertising, optimization, and the origins of adtech