001
000006328
003
LDTU
020
$a9781119002321
041
$aeng
082
$a658.834 3
100
$aJohn, McKean $etác giả
245
$aCustomer's new voice $bExtreme relevancy and experience through volunteered customer information $cJohn McKean
260
$aHoboken $bWiley $c2015
300
$a321 p. $c24 cm
500
$aSách quỹ Châu Á tặng
520
$aIt shows businesses how to motivate and transform directly volunteered consumer knowledge into profitable insights, enabling a new echelon of marketing relevancy, customer experience, and personalization.
650
$aCustomer relations
653
$aCustomer relations
852
$a209 Phan Thanh $bTiếng Anh
911
Trần Thị Hậu
927
Tặng
928
40284
Sách Chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Uncommon service : how to win by putting customers at the core of your business
- Beyond advertising : creating value through all customer touchpoints
- Recommend this! : delivering digital experiences that people want to share
- Business gamification for dummies