001
000006948
003
LDTU
020
$a9781118451021
041
$aeng
082
$a658.472
100
$aUnderwood, Jim
245
$aCompetitive intelligence for dummies $cJim Underwood
260
$aU.S.A $bWiley $c2013
300
$a362 p. $c22 cm
500
$aGift of the Asia foundation not for re-sale
520
$aHelps readers gather information on the competition, the operational environment, and the target customer. This book explains how to carefully analyze and use this information in decision making processes to gain market share and stay on the cutting edge of an industry.
650
$aBusiness
653
$aBusiness intelligence
852
$a209 Phan Thanh $bNgoại văn
911
Đinh Thị Thu Hồng
927
Tặng
928
38399
Sách Chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation