001
000005357
003
LDTU
020
$a1-59139-821-5
041
$aeng
082
$a658.3
245
$aThe esentials of power, influence, and persuasion
260
$aBoston $bHarvard Business School $c2006
300
$a289 p. $c21 cm
500
$aĐTTS ghi: Business Literacy for HR Professionals
520
$aPresenting potent strategies - including ways to: Tap the power inherent in your position, your organizational relationships, and your personal credibility; Strengthen your influence with superiors and peers; Build a compelling business case for ideas; ...
650
$aPersonnel management
653
$aPersonnel management
852
$a209 Phan Thanh $bTiếng Anh
911
Nguyễn Thị Hảo
927
Mua
928
8459
Sách Chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề