001
000005319
003
LDTU
020
$a1-59139-819-3
041
$aeng
082
$a658.45
245
$aThe esentials of corporate communications and public relations
260
$aBoston $bHarvard Business School $c2006
300
$a311 p. $c21 cm
500
$aĐTTSG: Business literacy for HD professional
504
$a Index: p.293 - 304
520
$aPresenting contents such as corporate communication and the HR professional, communications fundamentals, developing an integrated corporate communicationstrategy, communication research - measurement, communicating with external audiences, communicating with employees,...
650
$aPublic Relations
653
$aCorporate communications
852
$a209 Phan Thanh $bTiếng Anh
911
Nguyễn Thị Hảo
927
Mua
928
8481
Sách Chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Bộ công cụ chiến lược quan hệ công chúng
- Marketing chiến lược = On strategic marketing : xây dựng thương hiệu trong kỷ nguyên số
- Cuộc cách mạng nền tảng : những phát triển đột phá về ứng dụng công nghệ và cách thức xây dựng mô hình kinh doanh mới
- Platform ứng dụng : hướng dẫn từng bước cách thức kết nối và mang lại giá trị cho khách hàng của bạn