001
000006628
003
LDTU
020
$a9780470084458
041
$aeng
082
$a658.45
100
$aBell, Arthur H $etác giả
245
$aManagement communication $cArthur H Bell, Dayle M Smith
250
$a3rd ed.
260
$aUnited Stastes of America $bWiley $c2009
300
$a588 p. $c23 cm
500
$aGift of VnbookDrive
520
$aThis book builds the essential writing, speaking, and listening skills needed to succeed. An entire section is devoted to helping non native speakers of English in their efforts to produce readable, well edited work. It includes Communication Dilemmas boxes that pose interesting, real life communication choices and challenges. Six brief interviews with real communication experts are presented that explore a variety of different corporate environments. New sections are also included on social networking communications and the electronic career search. Business professionals will discover how to apply newly acquired communication skills throughout their careers.
650
$aCommunication in management
653
$aCommunication in management
700
$aSmith, Dayle M $e tác giả
852
$a209 Phan Thanh $bNgoại văn
911
Trần Thị Hậu
927
Tặng
928
38224
Sách Chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề