- Management communication: 3rd ed.
- Tác giả: Arthur H Bell, Dayle M Smith
- Nhà xuất bản: Wiley - United Stastes of America
- Năm xuất bản: 2009
- Số trang:588 p.
- Kích thước:23 cm
- Số đăng ký cá biệt:38224
- ISBN:9780470084458
- Mã Dewey:658.45
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Communication in management, Unternehmen
- Chủ đề: Communication in management & Quản trị Nhân lực
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: This book builds the essential writing, speaking, and listening skills needed to succeed. An entire section is devoted to helping non native speakers of English in their efforts to produce readable, well edited work. It includes Communication Dilemmas boxes that pose interesting, real life communication choices and challenges. Six brief interviews with real communication experts are presented that explore a variety of different corporate environments. New sections are also included on social networking communications and the electronic career search. Business professionals will discover how to apply newly acquired communication skills throughout their careers.
Sách cùng chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề