
- Management communication: 3rd ed.
- Tác giả: Arthur H Bell, Dayle M Smith
- Nhà xuất bản: Wiley - United Stastes of America
- Năm xuất bản: 2009
- Số trang:588 p.
- Kích thước:23 cm
- Số đăng ký cá biệt:38224
- ISBN:9780470084458
- Mã Dewey:658.45
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Tham Khảo
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Communication in management, Unternehmen
- Chủ đề: Communication in management & Quản trị Nhân lực
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: This book builds the essential writing, speaking, and listening skills needed to succeed. An entire section is devoted to helping non native speakers of English in their efforts to produce readable, well edited work. It includes Communication Dilemmas boxes that pose interesting, real life communication choices and challenges. Six brief interviews with real communication experts are presented that explore a variety of different corporate environments. New sections are also included on social networking communications and the electronic career search. Business professionals will discover how to apply newly acquired communication skills throughout their careers.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Scenarios : the art of strategic conversation : 2nd ed.
- Đừng làm việc chăm chỉ, hãy làm việc thông minh
- Tưởng tượng để đón đầu : can đảm, sáng tạo và sức mạnh của sự thay đổi = Imagine it forward : courage, creativity, and the power of change
- Lãnh đạo theo giá trị = Becoming the best
- Tứ thư lãnh đạo : thuật quản trị