001
000006698
003
LDTU
020
$a9780073511702
041
$aeng
082
$a650
100
$aNickels, William $etác giả
245
$aUnderstanding business $cWilliam Nickels, James McHugh, Susan McHugh
250
$a9th edition
260
$aUnited States of America $bMcGraw-Hill Irwin $c2010
300
$a569 p. $c29 cm
500
$aQuà tặng của Quỹ Châu Á
520
$aPart 1. Business trends: Cultivating a business in diverse, global environments; Part 2. Business ownership: Starting a small business; Part 3. Business management: Empowering employees to satisfy customers; Part 4. Management of human resources: Motivating emplyees to prpoduce quality goods and services; Part 5. Marketing: Developing and implementing customer-oriented marketing plans; …
650
$aBusiness
653
$aIndustrial management
700
$aMcHugh, James $e tác giả
852
$a209 Phan Thanh $bNgoại văn
911
Trần Thị Hậu
927
Tặng
928
32418
Sách Chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- TikTok tất tần tật
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000
- Flourishing : a frank conversation about sustainability
- China's west region development : domestic strategies and global implications
- The micro-analysis of regional economy in China : a perspective of firm relocation