001
000006761
003
LDTU
020
$a0889368171
041
$aeng
082
$a658.8
100
$aJain, Abhinandan K. $etác giả
245
$aMarketing information products and services $bA primer for librarians and information professionals $cAbhinandan K. Jain, Ashok Jambhekar, T.P. Rama Rao...[et al]
260
$aNew York $bMcGraw Hill $c2000
300
$a462 p. $c24 cm
520
$aMarketing Information Products and Services responds to these questions. This comprehensive manual describes the fundamentals of marketing in the context of library and information sciences, presents various options for raising money, offers tips and techniques for better service management, and provides a step-by-step approach to developing marketing strategies.
650
$aMarketing
653
$aMarketing information products
700
$aJambhekar, Ashok $e tác giả
852
$a209 Phan Thanh $bNgoại văn
911
Trần Thị Hậu
927
Mua
928
32254
Sách Chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- New food product development : from concept to marketplace : 3rd ed.
- TikTok tất tần tật
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- The historical consumer : consumption and everyday life in Japan, 1850-2000