001
000006761
003
LDTU
020
$a0889368171
041
$aeng
082
$a658.8
100
$aJain, Abhinandan K. $etác giả
245
$aMarketing information products and services $bA primer for librarians and information professionals $cAbhinandan K. Jain, Ashok Jambhekar, T.P. Rama Rao...[et al]
260
$aNew York $bMcGraw Hill $c2000
300
$a462 p. $c24 cm
520
$aMarketing Information Products and Services responds to these questions. This comprehensive manual describes the fundamentals of marketing in the context of library and information sciences, presents various options for raising money, offers tips and techniques for better service management, and provides a step-by-step approach to developing marketing strategies.
650
$aMarketing
653
$aMarketing information products
700
$aJambhekar, Ashok $e tác giả
852
$a209 Phan Thanh $bNgoại văn
911
Trần Thị Hậu
927
Mua
928
32254
Sách Chuyên ngành
- Mô hình kinh doanh nhóm : đổi mới mô hình kinh doanh, thúc đẩy doanh nghiệp vận hành hiệu quả = Business models for teams
- Tạo lập mô hình kinh doanh : phương pháp Một-Trang-Giấy giúp tái sáng tạo sự nghiệp của bạn = Business model you : tái bản lần thứ 5
- Tạo lập mô hình doanh nghiệp bất bại = The invincible company
- Tạo lập mô hình kinh doanh cá nhân : phương pháp Một-Trang-Giấy giúp tái sáng tạo sự nghiệp của bạn = Business model you : tái bản lần thứ 11
- Lãnh đạo giỏi phải biết tạo niềm vui : đổi mới tư duy quản trị trong thời đại 4.0 : tải bản lần thứ 2
Sách cùng chủ đề
- Winning the story wars : why those who tell--and live--the best stories will rule the future
- Decoded : the science behind why we buy : 2nd ed.
- The AI marketing canvas : a five-stage road map to implementing
- Storynomics : story-driven marketing in the post-advertising world
- This is not a T-shirt : a brand, a culture, a community - a life in streetwear