001
000006761
003
LDTU
020
$a0889368171
041
$aeng
082
$a658.8
100
$aJain, Abhinandan K. $etác giả
245
$aMarketing information products and services $bA primer for librarians and information professionals $cAbhinandan K. Jain, Ashok Jambhekar, T.P. Rama Rao...[et al]
260
$aNew York $bMcGraw Hill $c2000
300
$a462 p. $c24 cm
520
$aMarketing Information Products and Services responds to these questions. This comprehensive manual describes the fundamentals of marketing in the context of library and information sciences, presents various options for raising money, offers tips and techniques for better service management, and provides a step-by-step approach to developing marketing strategies.
650
$aMarketing
653
$aMarketing information products
700
$aJambhekar, Ashok $e tác giả
852
$a209 Phan Thanh $bNgoại văn
911
Trần Thị Hậu
927
Mua
928
32254
Sách Chuyên ngành
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
- Cẩm nang về Hiệp định Thương mại tự do giữa Việt Nam và Liên minh châu Âu (EVFTA) - Những điều doanh nghiệp cần biết
Sách cùng chủ đề
- Decoded : the science behind why we buy : 2nd ed.
- The AI marketing canvas : a five-stage road map to implementing
- Storynomics : story-driven marketing in the post-advertising world
- This is not a T-shirt : a brand, a culture, a community - a life in streetwear
- Winning the story wars : why those who tell - and live - the best stories will rule the future