001
000001223
003
LDTU
020
$a9780073529936
041
$aeng
082
$a658.8
100
$aKerin,Roger
245
$aMarketing $cRoger Kerin, Steven Hartley, William Rudelius
250
$a10th ed
260
$aNew York $bMc Graw - Hill $c2011
300
$a746 p. $c28 cm
500
$aDonated with love from VCDS in New York, USA
504
$a Includes index
520
$aPresenting five parts such as Initiating the marketing process; Understanding buyers and markets; Targeting marketing oppotunities; Satisfying marketing oppotunities; Managing the marketing process.
650
$aMarketing
653
$aMarketing
700
$aHartley,Steven
852
$a209 Phan Thanh $bNgoại văn
911
Trần Thị Yến Phương
927
Tặng
928
34099
Sách Chuyên ngành
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
- Cẩm nang về Hiệp định Thương mại tự do giữa Việt Nam và Liên minh châu Âu (EVFTA) - Những điều doanh nghiệp cần biết
Sách cùng chủ đề
- Decoded : the science behind why we buy : 2nd ed.
- The AI marketing canvas : a five-stage road map to implementing
- Storynomics : story-driven marketing in the post-advertising world
- This is not a T-shirt : a brand, a culture, a community - a life in streetwear
- Winning the story wars : why those who tell - and live - the best stories will rule the future