001
000005499
003
LDTU
020
$a978-0073528502
041
$aeng
082
$a658.05
100
$aMaidment, Fred H.
245
$aAnnual editions $bMannagement $cFred H. Maidment
260
$aNew York $bMcGraw-Hill $c2009
300
$a187 p. $c21 cm
500
$aDonated with love from VCDS in New York, USA not for sale
520
$aThis book is organized into seven units, each dealing with specific, interrelated topics in management. Each unit begins with an overview that provides the necessary information that allows the reader to place the selections in the context book.
650
$aManagement
653
$aMannagement - Perodicals
852
$a209 Phan Thanh $bTiếng Anh
911
Nguyễn Thị Hảo
927
Tặng
928
30247
Sách Chuyên ngành
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
- Cẩm nang về Hiệp định Thương mại tự do giữa Việt Nam và Liên minh châu Âu (EVFTA) - Những điều doanh nghiệp cần biết
Sách cùng chủ đề
- The lean product playbook : how to innovate with minimum viable products and rapid
- R.E.D. marketing : the three ingredients of leading brands
- Workbook for the manager's handbook
- The essential manager's handbook : the ultimate visual guide to successful management
- The manager's handbook : five simple steps to build a team, stay focused, make better decisions, and crush your competition