001
000001219
003
LDTU
020
$a9780073528595
041
$aTiếng Anh
082
$a658.05
100
$aRichardson,John
245
$aAnnual editions: Marketing 10/11 $cJohn Richardson
250
$a33rd ed
260
$aNew York $bMcGraw-Hill/Dushkin $c2011
300
$a151 p. $c23 cm
500
$aDonated with love from VCDS in New York, USA
504
$a Includes index
520
$aContents:Marketing in the 200s and Beyond; Research, markets, and consumer behavior; Developing and implementing marketing strategies; Global marketing.
650
$aMarketing
653
$aMarketing
852
$a209 Phan Thanh $bNgoại văn
911
Trần Thị Yến Phương
927
Tặng
928
30239
Sách Chuyên ngành
Sách cùng chủ đề
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- New food product development : from concept to marketplace : 3rd ed.
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Growth marketing - Chìa khóa kinh doanh khi thị trường trở nên khó lường
- Bộ công cụ chiến lược quan hệ công chúng