CSDL SÁCH

Thương mại Điện tử

Duyệt theo:
.jpg

Management information systems : managing IT in the internetworked enterprise : 4th ed.

Tác giả: James A. O'Brien

It contains more 3085 true/false, multiple-choice, and fill-in-the-blank question covering the 15 chapters of the textbook. This large number and assortment of questions let you prepare a wide variety of test, from chapter level quizzes to midterm and final exams...

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Electronic commerce: A managerial perspective 2006: 4th edition

Tác giả: Efraim Turban, Dave King, Jae Kyu Lee, Dennis Viehland

For undergraduate and graduate courses in Electronic Commerce.For instructors looking for the most comprehensive, managerial, research based book on how corporate business uses e-commerce and less emphasis on technological underpinnings and development. Turban is the #1 best seller in the business ...

  • Vị trí lưu trữ: 03 Quang Trung
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Thương mại quốc tế ( lý thuyết và chính sách thương mại quốc tế) : lý thuyết, bài tập và bài giải

Tác giả: Trương Tiến Sĩ, Đinh Thị Liên, Nguyễn Xuân Đạo

Gồm 5 phần: Phần I: Tổng quan về thương mại quốc tế; Phần II: Các lý thuyết về thương mại quốc tế; Phần III: Chính sách và các công cụ của chính sách thương mại quốc tế; Phần IV: Hợp nhất kinh tế; Phần V: Sự di chuyển quốc tế của các nguồn lực và hoạt động đầu tư nước ngoài.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 5
  • Đang rỗi: 5
.jpg

M: Business: 2nd ed.

Tác giả: Linda Ferrell, O. C. Ferrell

Part 1. Businessin as changing word; part 2. Starting and growing a business; part 3. Managing for quality and competitiveness; Part 4. Creating the human resource advantage; Part 5. Marketing: developing relationships; Part 6. Financing the Enterprise.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1
.jpg

Starting an online business for dummies

Tác giả: Greg Holden

Part 1Introduction; Part 2. Launching your online business; Part 3. Creating a business website; Part 4. Social networking and marketing; Part 5. Expanding beyond your website; Part 6. Keeping your business legal and fiscally responsible; Part 7. The part of tens.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 1
  • Đang rỗi: 1