CSDL SÁCH
Duyệt theo:
.jpg

The digital marketing handbook : deliver powerful digital campaigns : 1st ed.

Tác giả: Simon Kingsnorth

Chapter - 01: How this book works; Chapter - 02: Building a high-converting, beautiful website; Chapter - 03: Optimizing your website to deliver top SEO results; Chapter - 04: Managing paid search for cost-effective results; Chapter - 05: Running display advertising that delivers brand value; ...

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 5
  • Đang rỗi: 5
.jpg

Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective

Tác giả: George E. Belch, Michael A. Belch

Part 1. An Introduction to Integrated Marketing Communications. Part 2. Integrated Marketing Communications Program Situation Analysis. Part 3. Analyzing the Communication Process. Part 4.Objectives and Budgeting for Integrated Marketing Communications Programs. Part 5. Developing the Integrated ...

  • Phiên bản: 10th ed.
  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 5
  • Đang rỗi: 5
.jpg

Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective

Tác giả: George E. Belch, Michael A. Belch

It includes very comprehensive coverage of Agency issues and creative work and how it is related to the IMC mix. The authors understand that marketers must look beyond traditional media in order to achieve success. In order to best communicate with consumers, advertisers must utilize a myriad of ...

  • Phiên bản: 9th ed.
  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 5
  • Đang rỗi: 5
.jpg

Real estate development : principles and process : 5th ed.

Tác giả: Mike E. Miles, Laurence M. Netherton, Adrienne Schmitz

Part 1. Introduction. Part 2. The history of real estate development in the United States. Part 4. Ideas. Part 5. Financing the project. Part 6. Proving the concept. Part 7. Making it happen.

  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 5
  • Đang rỗi: 5
.jpg

Nguyên lý kế toán

Tác giả: Võ Văn Nhị, Phạm Ngọc Toàn, Trần Thị Thanh Hải,...[et.al]

Trình bày và giải thích đối tượng của kế toán, các phương pháp kế toán được sử dụng để thu thập, xử lý, tổng hợp và cung cấp thông tin và một số nội dung kế toán cơ bản trong doanh nghiệp.

  • Phiên bản: tái bản lần thứ 9
  • Vị trí lưu trữ: 209 Phan Thanh
  • Tổng sách: 4
  • Đang rỗi: 4