
- Logo design in branding : design guide to typeface and graphic
- Nhà xuất bản: ArtPower - Hong Kong
- Năm xuất bản: 2023
- Số trang:289 p.
- Kích thước:26 cm.
- Số đăng ký cá biệt:57695
- ISBN:9789881879967
- Mã Dewey:741.6
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
- Từ khóa:Arts graphiques, case studies, graphic arts
- Chủ đề: Graphic arts & Arts graphiques--Orientation professionnelle & Case studies
- Chuyên ngành: Khoa Mỹ thuật Ứng dụng
- Tóm tắt: Divided into five chapters, this book not only introduces the importance of LOGO design, principles, and the conventional process, but also provides an in-depth analysis of the typeface and graphic design in LOGO. The book contains more than 70 excellent case studies from different industries, including some classic cases with detailed design ideas. From knowledge to practice, from explanations to cases, this is a good understanding, comprehensive, and practical design guide.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề