- Unreal Engine 4 virtual reality projects : build immersive, real-world VR applications using UE4, C++, and unreal blueprints
- Tác giả: Kevin Mack, Robert Ruud
- Nhà xuất bản: Packt Publishing - Birmingham
- Năm xuất bản: 2019
- Số trang:613 p.
- Kích thước:25 cm.
- Số đăng ký cá biệt:53144
- ISBN:9781789132878
- Mã Dewey:794.815262
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/3
- Từ khóa:Computer games, programming, virtual reality
- Chủ đề: Computer games--Programming & Virtual reality & UnrealScript (Computer program language)
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: The key problem with VR development is understanding how to set up a project and running it on your desktop or mobile VR device. With this book, you will not only learn the specifics of virtual reality development in Unreal but also build immersive and fun VR projects that can be experienced on your VR devices.
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- Godot from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game
- Unity from zero to proficiency (intermediate) : a step-by-step guide to coding your first FPS in C# with Unity
- Unreal Engine from zero to proficiency (beginner) : a step-by-step guide to coding your first game with unreal engine
- Unreal Engine from zero to proficiency (foundations) : a step-by-step guide to your first game with Unreal Engine
- Unity from zero to proficiency (proficient) : a step-by-step guide to creating your first 3D role-playing game