- Strategic Reward and Recognition : improving Employee Performance Through Non-monetary Incentives
- Tác giả: John G Fisher
- Nhà xuất bản: Kogan Page - Philadelphia
- Năm xuất bản: 2015
- Số trang:246 p.
- Kích thước:24 cm.
- Số đăng ký cá biệt:48611
- ISBN:9780749472528
- Mã Dewey:658.314
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Giáo trình
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Incentive awards, employee motivation, motivation
- Chủ đề: Employee motivation & Motivation (Psychology) & Incentive awards & Quản trị Nhân lực
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Non-monetary incentives and recognition programs are an area of employee motivation that is often overlooked. Yet, a strategic focus on non-cash rewards, such as additional time off, "employee of the month" awards, achievement certificates or trophies, and celebratory meals, can generate significant return on investment in employee engagement, performance improvement, and financial results. Strategic Reward and Recognition brings together theory and practice to guide HR professionals, consultants, and senior leaders in developing a clear strategy in developing and implementing the most effective reward programs for their organizations. Author John Fisher provides good practice examples from all over the world, different sectors, and large and small organizations.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/221165
Sách cùng chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề