- 20 minute manager : virtual collaboration
- Nhóm Tác giả: Harvard Business Review
- Nhà xuất bản: Harvard Business Review - Boston
- Năm xuất bản: 2016
- Số trang:121 p.
- Kích thước:19 cm
- Số đăng ký cá biệt:47590
- ISBN:9781633691476
- Mã Dewey:658.4
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:Tiếng Anh
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Virtual reality
- Chủ đề: Virtual reality
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Working remotely gives you flexibility and independence. But it can pose challenges when you need to team up with colleagues or coworkers. Virtual Collaboration covers the basics of working productively - and collaboratively - from anywhere. You'll learn to: Communicate clearly over a variety of media. Bond with colleagues across the wires. Keep others - and yourself - accountable. Avoid and mitigate tech glitches.
Sách cùng chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- Unreal Engine 4 virtual reality projects : build immersive, real-world VR applications using UE4, C++, and unreal blueprints
- Virtual reality
- 3D game environments : create professional 3D game worlds
- Unreal engine 4 virtual reality projects : build immersive, real-world VR applications using UE4, C++, and Unreal Blueprints
- Storytelling for virtual reality : methods and principles for crafting immersive narratives