
- Management information systems : managing the digital firm : 16th edition
- Tác giả: Kenneth C. Laudon, Jane P. Laudon
- Nhà xuất bản: Pearson - New York
- Năm xuất bản: 2020
- Số trang:591 p.
- Kích thước:29 cm
- Số đăng ký cá biệt:46963
- ISBN:9780135191798
- Mã Dewey:658.4
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Management infomation systems
- Chủ đề: Thương mại Điện tử & Management infomation systems & Digital marketing
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Management Information Systems: Managing the Digital Firm provides the most comprehensive overview of information systems used by business firms today, while drawing connections between MIS and business performance. The Laudons are known for their outstanding real-world case studies, which describe how well-known companies use IT to solve problems and achieve business objectives. Students develop sought-after skills, such as leading IS-related management discussions and using IT to meet bottom-line results. Each chapter of the 16th edition features all-new Interactive Sessions, new Video Cases, and a new Career Opportunities section building practical job-seeking skills.
- Sách điện tử:https://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/327892
Sách cùng chuyên ngành
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
- Cẩm nang về Hiệp định Thương mại tự do giữa Việt Nam và Liên minh châu Âu (EVFTA) - Những điều doanh nghiệp cần biết
Sách cùng chủ đề
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
- The business and information technologies (BIT) project : a global study of business practice
- Digital marketing strategy : an integrated approach to online marketing
- Digital marketing strategy : an integrated approach to online marketing
- Phishing Dark Waters