
- Management information systems : managing the digital firm : 14th ed.
- Tác giả: Kenneth C. Laudon, Jane P. Laudon
- Nhà xuất bản: Pearson - Boston
- Năm xuất bản: 2016
- Số trang:604 p.
- Kích thước:31 cm
- Số đăng ký cá biệt:46940
- ISBN:9780133898163
- Mã Dewey:658.4038011
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:2/2
- Từ khóa:Managing media, management information systems
- Chủ đề: Management information systems & Managing Media & Thương mại Điện tử
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Providing comprehensive and integrative coverage of essential new technologies and information system applications, as well their impact on business models and managerial decision-making, Management Information Systems increases student engagement and enhances learning through vivid examples. In this new edition, students will find the most up-to-date, relevant information about information systems used by today’s businesses–capturing students’ attention no matter their industry or vertical of interest. With the help of this text, students will build skills sought after in today’s workplace. Later on, they will be able to understand, participate in, and eventually lead management discussions and drive decisions about their firm’s information systems.
- Sách điện tử:https://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/123585
Sách cùng chuyên ngành
- Vốn văn hóa trong phát triển kinh tế thị trường vùng dân tộc thiểu số : sách chuyên khảo
- Làng thanh niên lập nghiệp
- Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường các quốc gia CPTPP
- Giải pháp đảm bảo thực thi cam kết về lao động và công đoàn trong Hiệp định Thương mại tự do thế hệ mới
- Cẩm nang về Hiệp định Thương mại tự do giữa Việt Nam và Liên minh châu Âu (EVFTA) - Những điều doanh nghiệp cần biết
Sách cùng chủ đề
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
- The business and information technologies (BIT) project : a global study of business practice
- Digital marketing strategy : an integrated approach to online marketing
- Phishing Dark Waters
- Big data @ work : dispelling the myths, uncovering the opportunities