CSDL sách

Trở về
.jpg
  • Leisure travel a marketing handbook
  • Tác giả: Stanley C. Plog
  • Nhà xuất bản: Pearson, Prentice Hall - New Jersey
  • Năm xuất bản: 2004
  • Số trang:257 p.
  • Kích thước:25 cm
  • Số đăng ký cá biệt:23869
  • ISBN:0130493171
  • Mã Dewey:910.68
  • Đơn giá:0
  • Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
  • Ngôn ngữ:English
  • Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
  • Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
  • Từ khóa:Travel marketing, travelers
  • Chủ đề: Travel--Marketing
  • Chuyên ngành: Khoa Du Lịch
  • Tóm tắt: A marketing book for travel professionals, Leisure Travel focuses primarily on the psychology of travel—why people travel and why they don't, and how to reach and motivate them more effectively. This book emphasizes that to get a greater market share, the travel professional must understand the motivations, thoughts, and lifestyles of their important market segments; thereby ensuring that advertising and promotional dollars for their programs hit their intended targets.
Sách cùng chuyên ngành
Sách cùng chủ đề