- Information technology project management: 2nd ed.
- Tác giả: Jack T. Marchewka
- Nhà xuất bản: John Wiley & Sons - United States of America
- Năm xuất bản: 2006
- Số trang:365 p.
- Kích thước:25 cm
- Số đăng ký cá biệt:21059
- ISBN:978-0-471-71539-9
- Mã Dewey:658.4 038
- Đơn giá:1
- Vị trí lưu trữ:209 Phan Thanh
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Information technology project management
- Chủ đề: Information technology project management & Thương mại Điện tử
- Chuyên ngành: Khoa Quản Trị Kinh Doanh
- Tóm tắt: Contents: Chapter 1: The nature of information technology project; Chapter 2: Conceptualizing and initializing the IT project; Chapter 3: Developing the project charter 4: The human side of project management; Chapter 5: Defining and managing project scope; Chapter 6: The work breakdown structure and project estimation; Chapter 7: The project shedule and budget; Chapter 8: Managing project risk; Chapter 9: Project communication, tracking, and reporting; Chapter 10: IT project quality management; Chapter 11: Managing organization change, resistance, and conflict; Chapter 12: Project procurement management and outsourcing; Chapter 14: Project implementation, closure, and evaluation.
Sách cùng chuyên ngành
- Economix : các nền kinh tế vận hành (và không vận hành) thế nào và tại sao?
- Quả táo thần kỳ của Kimura
- Xấu thế nào - đẹp ra sao : bí kíp thẩm định thiết kế trong marketing : tái bản lần thứ 4
- Bất động sản trong nền kinh tế Việt Nam : vai trò và khuyến nghị chính sách : sách chuyên khảo
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
Sách cùng chủ đề
- Làm chủ cuộc chơi trong thời đại số = Digital game changer
- The business and information technologies (BIT) project : a global study of business practice
- Digital marketing strategy : an integrated approach to online marketing
- Phishing Dark Waters
- Big data @ work : dispelling the myths, uncovering the opportunities