- Win the game of Google-opoly : unlocking the secret strategy of search engines
- Tác giả: Sean V Bradley
- Nhà xuất bản: Wiley - New Jersey
- Năm xuất bản: 2015
- Số trang:249 p.
- Kích thước:24 cm
- Số đăng ký cá biệt:44721
- ISBN:9781119002581
- Mã Dewey:025.04252
- Đơn giá:1
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Electronic commerce, Search engines, Electronic information resource searching
- Chủ đề: Electronic commerce & Electronic information resource searching
- Chuyên ngành: Khoa Công Nghệ Thông Tin
- Tóm tắt: 1. Either you are visible or you are invisible; 2. Reality check : Google is a monopoly; 3. Creating a Googleopoly : Google page one dominance strategy; 4. Creating the ultimate onsite SEO website strategy; 5. Video and video SEO; 6. Social media versus social media optimization; 7. Strategies for mobile dominance on Google and web success.
- Sách điện tử:http://thuvienso.duytan.edu.vn/handle/123456789/309740
Sách cùng chuyên ngành
- Bứt phá thời số hóa : bảy khối kiến tạo chuyển đổi số thành công
- Quản lý thông tin trên mạng xã hội trong bối cảnh bùng nổ thông tin
- Knowledge and Systems Sciences : 20th International Symposium, KSS 2019, Da Nang, Vietnam, November 29 - December 1, 2019, Proceedings
- Frontiers in Intelligent Computing : theory and applications
- A course in discrete mathematical structures
Sách cùng chủ đề
- The business and information technologies (BIT) project : a global study of business practice
- E-discovery tools and applications in modern libraries
- The network imperative : how to survive and grow in the age of digital business models
- Electronic commerce: A managerial perspective 2006: 4th edition
- Database design and development: A visual approach