- Essentials of business statistics : 3rd ed.
- Tác giả: Bruce L. Bowerman, Richard T. O'Connell, J. B. Orris, Emily S. Murphree
- Nhà xuất bản: McGraw-Hill - Boston
- Năm xuất bản: 2010
- Số trang:670 p.
- Kích thước:25 cm.
- Số đăng ký cá biệt:43925
- ISBN:9780073373683
- Mã Dewey:519.5
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Commercial statistics
- Chủ đề: Commercial statistics
- Chuyên ngành: Khoa Học Tự Nhiên
- Tóm tắt: Containing continuing case studies that emphasize the theme of business improvement, the text offers real applications of statistics that are relevant to today's business students. The authors motivate students by showing persuasively how the use of statistical techniques in support of business decision-making helps to improve business processes. A variety of computer centered examples and exercises, and a robust, technology-based ancillary package are designed to help students master this subject.
Sách cùng chuyên ngành
- Các thế giới song song : du hành qua sáng thế, các chiều không gian bậc cao và tương lai của vũ trụ
- Đời sống bí ẩn của cây : chúng cảm thấy gì, chúng giao tiếp thế nào, những phát hiện từ thế giới bí mật
- Tần số rung động : quyền năng tiến hóa của linh hồn
- The identification of dark matter : proceedings of the 6th International workshop, Rhodes, Greece, 11-16 september 2006
- Selected papers of Richard Feynman : with commentary