- Essentials of business statistics : 3rd ed.
- Tác giả: Bruce L. Bowerman, Richard T. O'Connell, J. B. Orris, Emily S. Murphree
- Nhà xuất bản: McGraw-Hill - Boston
- Năm xuất bản: 2010
- Số trang:670 p.
- Kích thước:25 cm.
- Số đăng ký cá biệt:43925
- ISBN:9780073373683
- Mã Dewey:519.5
- Đơn giá:0
- Vị trí lưu trữ:03 Quang Trung
- Ngôn ngữ:English
- Loại tài liệu:Sách Chuyên ngành
- Đang rỗi/ Tổng sách:1/1
- Từ khóa:Commercial statistics
- Chủ đề: Commercial statistics
- Chuyên ngành: Khoa Học Tự Nhiên
- Tóm tắt: Containing continuing case studies that emphasize the theme of business improvement, the text offers real applications of statistics that are relevant to today's business students. The authors motivate students by showing persuasively how the use of statistical techniques in support of business decision-making helps to improve business processes. A variety of computer centered examples and exercises, and a robust, technology-based ancillary package are designed to help students master this subject.
Sách cùng chuyên ngành